Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Сообщения - angelo

Страницы: 1 2 3 [4]
46
А будут ли прыжки в конце мая, во второй половине? А то как то ещё морально не готов  :P .
думаю, що будуть. Слідкуй за форумом.

47
Всім здоровенькі були!
Після двох неперевершених поїздок цього року, кожна з яких закарбувалася в пам’яті надовго, продовжуємо заповнювати список того, що ми ще не спробували у своєму житті, або хочемо спробувати це, або переконати себе в тому, що це зовсім не страшно. ;D Роуп-стрибок може стати також прекрасним моментом фото на пам’ять, або навіть відео поряд з такими самими як ви. Тому причин для того, щоб це побачити і відчути можемо наводити багато. Недоліки? ...є один недолік. Коли не спробуєте — будете шкодувати. Недолік якшо стрибнете ...теж є один недолік — пожалкуєте, що кліпали, або взагалі закрили, у польоті очі. :P ;)
Але перед тим наполенливо рекомендую ознайомитися з нижченаведеними інформацією та правилами. Це все спрямовано на досягнення максимуму безпеки та задоволення:
✔ Ліміт роуп-джамперів - 30 на день (кожний по 3 стрибка)
✔ Обов’язково почитати «правила проведення стрибків»; добре зважити, чи згідні ви з ними; чи немає у вас наведених протипоказань до стрибків; і врешті-решт добре зважте, чи впевнені ви, що зможете бути в зазначений день на мості. І при 100% впевненості — відписуйтесь.
✔ Обов’язково вказувати кількість людей з вами, що стрибатиме, а також кількість стрибків, які плануєте зробити. Ящо роупстрибун відписався в темі не вказавши кількості стрибків, то по замовчуванню приймається за 3 стрибка з людини. Вкажіть день в який ви плануєте бути (субота, чи неділя) і приблизно час прибуття, та транспорт яким добиратиметесь. Обов’язково заповніть в профілі поле «контактний телефон».
✔ За один день  (п’ятницю) до поїздки буде складено приблизний графік часу стрибків. Обов’язково ознайомтеся з ним, щоб бути в курсі на який вам час назначено.
✔ Якщо у дорозі у вас трапилась якась халепа (пробили колесо, заглох мотор, затримали інспектори ДАІ) — велике прохання передзвонити нам та попередити, що ви запізнюєтесь.
✔ Прогноз погоди має бути завдди втішним. І не забувайте відповідний одяг згідно погодних умов (візьміть до уваги, що на мості переважно пронизливий вітер
✔ Якщо ви відписались і без поважних причи не приїхали (а тим більше не повідомили про це вчасно) — участь у подальших клубних заходах для вас буде закрита! З несерйозними людьми ми не хочемо мати справу!
✔ Існує фізичне обмеження по підвісній системі (об'єму). Вага не має значення, але об'єм грудної клітки та бедер має. Досвід показав, що людина яка може одягнути систему може мати не більше (!) 95-100 кг. ваги, або в сумі не більше 225 см об’єму грудної клітки і об’єму бедер при рості 175 см. Приклад: об'єм грудини - 109 см., бедра - 95 см. Сума=204 см. = Все гаразд. При більшому рості додавайте/віднімайте пропорційно різницю. Наприклад: сума об'єму грудей та бедер = 220 см. Ріст - 185 см. Різниця в зрості (з 175 см.) - 10 см. Отже, 220 см. + 10 см. = 230 см. (!) Є ймовірність, що не зможемо одягнути систему. Зважте також на одяг, який буде одягнутий на вас. Прийміть це до уваги! Інакше ви не зможете стрибнути.
✔ Систему яку одягають на вас може бути брудною (забруднюється при зніманні на землі). Також можете забруднити одяг в момент опускання вас на землю (зашпортатись і впасти). Зважайте на це при виборі одягу для здійснення стрибків (є ймовірність забруднення).
✔ Контактні телефони: Zippo +380506687717 ; Andrey +380979905141
✔  Як добратися в Кам'янець-Подільськ автомобілем, поїздом, автобусом.
✔ Фото з попередніх роупджампінг стрибків в нашій галереї за: 16.04.11, 02-03.04.11, 09-10.10.10, 11-12.09.10, 22.08.10, 14-15.08.10, 24.07.10, 03.07.10, 12.06.10, 24-25.04.10 числа. Решта альбомів дивимось в галереї.
✔ Відеокліпи попередніх поїздок: «Ready Steady Go», «Моє життя — позітіфф», «Вільне падіння», «Повишаєм планку...», «Не бійся!», «В погоні за страхом», «Літаючі стержні», «Одного разу в Кам’янці», «Game of time», «Подвиг Віталіка 2», «Літаючі стержні». Решта відеокліпів дивимось в відеорозділі.
Ну якщо вже попали у чарівну Кам’янець-Подільщину то маєте можливітсь відвідати багато цікавих місць які є в Кам’янці-Подільському та його околицях. У самому Кам'янці: це «Старе місто» до якого веде «Замковий міст» (або як його офіційно називають — «Новопавлівський»), в старому місті розташована Кам’янець-Подільська фортеця. Поблизу с. Завалля (Кам’янець-Подільський район) знаходиться надзвичайно цікава печера «Атлантида». Ну і не варто забувати за Хотинську фортецю. Власне по дорозі на Хотин (виїзд з міста на Чернівці) з Кам’янця-Подільського і знаходиться міст «Лань, що біжить» («Стрімка лань») на якому здійснюються стрибки.
Реєстр стрибунів :

07.05.2011 (cубота)
Mcmario
Olimpic +1
Лена +1 (2-є по 1-му стр.)
Tar.
Nelli (1 стр.)
Mars +2
Duchevich +2
                  08.05.2011 (неділя)
                  MafiaMama +3
                  Burunduk +1 (3+1 стр.)
                  Рівне +3
                  Тіма +1 (2-є по 1-му стр.)
                  Олег +1

48
Друга цьогосезонна поїздка виявилася досить цікавою та оригінальною по людям. Давненько я не бачив такого шухєру в очах стрибунів. Навіть один відмовився. І давно я не бачив різношерстної компанії. Географія цього разу сягнула навіть дружньої нам Італії (стрибав в нас Штефано). Другий раз поспіль приїзджає Дрогобич, за що мушу сказати особливе дякую. Давненько я так не гигикав. ;D ДиФФчата дрогобицькі пошматували на дрібні складові. Молодці! Порадував цього сезону нас постійний наш стрибун Бумер. Як завжди вчасно та весело. Якщо чесно, то в голові щось трохи заплуталося і вже не пам'ятаю, що було цього разу, а що минулого. Тому всіх не запам'ятаю. Але дякую всім!
Андрей і Зіппо теж стрибали. Я ні. Страшно...  :P
Покращили безпеку при стрибках. Тепер стало вільніше "дихати", чим зобов'язані Андрею, Зіппо і Штілю. Крута трійка, я вам мушу сказати.
А так всім дякую ще раз! В котрий раз це було чудово! 8) :o

Дивимся фотки ;)

49
Дуже дивно чути, що я на когось працюю. Щодо розповіді, то я описав все як було і нічого не вигадав. Тому твоя критика мені незрозуміла.
та чого так все серйозно?! ;D Я ж жартую. Просто розумієш, ти так все детально описав ніби як статтю в діловий журнал, або статтю в енциклопедію. От і пожартував стосовно КДБ, і на кого ти працюєш. Бо там так і писали: був там-то, робив то-то, бачив тих-то, займався тим-то... А де емоції?!  ;) :o Прос саме відчуття стрибка в тебе три речення.  Ти не ображайся. Жодного негативу я не мав на увазі і не думав.

50
Ти на кого працюєш? Добрався до прочитання твоєї розповіді і прозрів.  :o Так хіба колись працювали на КДБ за часів СРСР. Треба було почати текст зі слів "Я, такий-то такий-то, дійсним доповідаю, що...." і далі по тексту. ;D І занести цю доповідну куди треба.  :P Хоча читаючи твою розповідь я пригадав той день.

51
Olena ох як я тут заливався з твого повідомлення! ;D ;D ;D Я тут думав, що лусну. Ти не сприймай то все так серйозно, що пишу, і що говорю, ну маю на увазі з негативної сторони. Це лише для вигляду так грізно. То на вигляд я злий та недобрий, а так я добрий. ;) :D Матюкаюся я так також не дуже часто,  тим більше при незнайомих людях. Короче у всьому винуваті Облавтодори. Всі претензії до них.
ЗІ: шото я не пам'ятаю, що ти питалася куди ділася друга дівчинка. :-\

52
...
P.S. Angelo, зміни аватар на основному сайті,- ти на себе зовсім не схожий ))
Чого це? :P В реалі я страшніший, ніж я? ;D

Сезон роупджампінгу відкрито! Це було ойухїтельно! 2 квітня перший стрибок-2011 здійснила "приємна особа" на ймення Галінка (Galinka5)! Що неприховано викликало в нас екстаз! Майже традицію відкриття сезону роупершою (тобто дівчино-жінкою, вона ж Перша Роу  8) ) я (звичайний водій) відстояв у битві з титанами роуперського руху в Україні Сан Андрей і мегапупа землі ЗіППо! Видно Андрею цього року нічого не наснилося, чи що там було минулого року, і він сам хотів відкрити  сезон. Я ж наполягав на тому, що має відкрити Вона, саме Вона. Вона ж і відкрила! ;) ГалінКО молодець! З чим її можна і привітати! Ну а далі все як по маслу, як завжди все добре, та весело. Хто раз був - зрозуміє. Метеорологи, сцуко, правду сказали. Погода була терпимою як на цю пору, і холоднуватий вітер не зіпсував нам настрій та натхнення. Ну от власне в суботу ми насолоджуючись кожним елементом процесу стрибка, розім'яли м'язи і вдихали ностальгічно-приторне повітря моста, та намагалися уловити зітхання його від кожного зворотнього рахунку "3... 2... 1... Пішов!". Так субота і промайнула. На протязі всієї поїздки не покидало відчуття, що на мості ми були не зовсім майже 6 місяців тому назад, а максимум місяць. Ну це й добре.
В неділю нас порадував Любчик з компанією! Приємно побачити такий позитив з самого ранку!
Отже по підсумку:
- 39/73 людино/стрибків на відкриття сезону - це клас!
- Замінено спорядження по шнурах.
- Випробовано альтернативні маршрути Львів-Тернопіль.
- Виявлено кілька злісних "несурйозних" людей (ті що писали, і ніколи не їхали. Є в нас такі.).
- Створена традиція "погладь Сині яйця". Спеціально для тих, хто переживає за свої "кришталеві" яйця, в нас з'явився талісман. Треба тільки потриматися - і все буде гаразд. Для дівчат це приносить просто неймовірне задоволення (сам бачив).  :o
- Перший раз за (вже майже) 3 роки я почув запитання від дівчини "А підвісна не буде тиснути ТАМ?". Ви б бачили моїх очі. :o :-X :o Хотів перевірити рукою, чи дійсно то дівчина. Але втримався на випадок "А якщо дійсно дівчина?". В будь-якому випадку отримав би по писку.
- Зробив чіткий висновок: ЧИМ худіший стрибун хлопець, ТИМ більше він переживає за те, чи не притисне йому яйка! Ось таке то! Це не теорія, - це аксіома!
- Почув нову фразу від ЗіППо "когнітивний дисонанс" (от не пам'ятаю з якого разу йому то вдалося вимовити). Довго думав (як пишуть) над словами.  ;D
- По дорозі назад відкрив для себе багато чого нового завдяки Олені (ім'я, а не тваринки гарні.). Окрім цікавих думок про нас як людей, і як явище в суспільстві, ми виявили, що вона багато/мульти/дужебагато/супермульти/афігітєльнодофіга-поточна людина. Тобто може думати і говорити про багато що і притому одночасно. Негласно ми троє зробили висновок, що треба міняти пріоритети по задачах та процесах, а також збільшити ОЗУ, або хоча б своп-файл в таких завантажених людей. Діагноз підтвердився після такого випадку":

Тернопільска область. Місто файних дівчат - Теребовля. АЗС "Окко" при в'їзді зі сторони Чортківа. Маленька зупинка на відпочинок/чай/каву/цигарки.
Я: От, сцуко, бл..., під..си ті всі Облавтодори. Щоб вони все життя їздили по таких дорогах. То песДЕць! Машина гробиться, що плакати хочеться.
Виливаю свої емоції Зіппо, що палить, і Андрею Сан, що не палить (виявляється, що так і є. Потім поясню.). Одночасно дивлюся на колеса свого авто. Згадуючи моменти в дорозі коли було видно, що літня гума все-таки дуже класна, вирішив похвалитися перед Оленою. Вона сидить в салоні. Відкриваю двері.
Я: Ти водиш машину?
Олена: Так. Тобто права маю, але машину не маю.
Я: Ясно. Тоді нічого.
Закриваю двері. Їдемо далі.
...Траса Київ-Чоп. Вже на горизонті Львів видно. Буфер обміну інформацією напевно вже був переповнений і мої пасажири замовкли. Вже десь хвилин 5 мовчанка. Вирішив перевірити ознаки життя у них і питаюся:
Я: А чого мовчите? :o
...Переважно у фільмах тут тривожна музика, дивні звуки, які вказують на те, що має бути кульмінаційний момент. Музика грала в авто, але яка вже не пам'ятаю... Миттєва реакція Олени.
Олена: А чого ти мене питав, чи маю я права/авто?
 :o :-X :o :-X ...показують моменти у фільмах коли час зупиняється, як на швидкості більше 100 км/год видно як циліндри працюють, як іскра у свічці з'являється, як запалюється сірник у всіх подробицях... І тому подібні ефекти надшвидкої зйомки, та слоумоушн. Десь приблизно так було і в мене. Думаю, може я попав в часовий тунель, і насправді я в Теребовлі?.. В ті секунди вів авто не я, а рефлекси на рівні НЛП. ;D Привітали Олену з новим світовим рекордом у реакції на якусь подію! Ну як вона потім нам пояснила, то все багатопоточність (вище писав).


Ну можна сказати, що це і є фраза цієї поїздки на роуп. ;) :D З чим і вітаю Оленку!
- виявляється Зіппо є помятим. І це має його насторожувати! :o Розвинувши тему, ми дійшли висновку, що Зіппо "помятий", я "угрюмий", а Андрей "стурбований". Десь так приблизно.
Насправді вікриттів, жартів, характеристик цієї поїздки було дуже багато. Навіть всі не пригадаєш, бо не раз в нас був істеричний сміх, здивовані очі, і жартували один з одного.
Також, як сказав один відомий древній філософ (який з них не пам'ятаю. Їх там багато було.), - "Не той палить, що палить. А той, що купляє паливо." ;D Це було для мене відкриття всієї поїздки. Але зерно раціоналізму в цьому є. З чим і вітаю!
Ну і на довершення похвалимося, що свято і до нас завітало - ми також всі стрибнули!!! Це було супер! Також поділюся таємницею, що то були капці. Стрибати не було страшно взагалі. Але в кінці польоту коли було видно травинки на землі я отримав такий страх, що думав в штани накладу. Аж закричав, і руки тряслися. Такого в мене ні разу не було. :o Давно я такого тваринного  страху не відчував. Це дійсно була торба.  8) Сутужні намагання застібнути на мені підвіску Андреєм Сан, та пупком Зіппо підтвердили показники моєї портативної ваги. ...а в Африці діти голодні. :(
Дякую всім хто порадував нас своєю присутністю, хто не побоявся дороги, прохолодного вітру та й приїхав. Молодці!
Сезон відкрито!!!

Фотографії з відкриття

53
+1 на неділю :) буду приблизно біля обіду...
привіт! Завтра закінчимо стрибки дуже рано. Тому максимум коли можна приїхати до 11 год ранку. Після 11 нас не буде, на жаль. Ми щойно телефонували, але телефон поза зоною.

54
Увага! Існує фізичне обмеження по підвісній системі (об'єму). Вага не має значення, але об'єм грудної клітки та бедер має значення. Досвід показав, що людина яка може одягнути систему може мати не більше (!) 100 кг. ваги. Прийміть це до уваги. Інакше ви не зможете стрибнути. Повідомте про це своїх друзів, хто їде з вами на стрибки.

Завтра до якого часу буде складений список стрибкїв?
Просто в вечерї потяг буду виходити десь у 18 00 з дому встигну подивитись?
завтра до обіду буде готово. :)

55
це поблизу с. Завалля
Ну ми про таке не чули, і не цікавилися, в принципі. По тривалості здійснення стрибків я написав вище. Тому можете розрахувати час на день, і врахувати час стрибків та інших розваг. Плануйте час приїзду так, щоб встигнули всюди. Успіху!

56
А скажіть, чи можна встигнути ще відвідати «Атлантиду» якщо ми не на машині будемо? і як це краще зробити?
пардон за темноту. А де ця "Атлантида"? Щось я нічого такого не пригадую. :-X
В середньому на людину йде до голини часу на стрибки, якщо не одна стрибає, а в циклі. Якщо одна і стрибок за стрибком - то і за 15 хв вкладемося.

57
Скажіть, а скільки коштує таке удовольствія, як стрибок з камерою?
Безкоштовно. Але зараз стрибків з камерою не буде через відсутність такої. На наступний раз буде (має бути) супер-пупер камера  Гоу Про 1080п з примочками, і тоді будуть стрибки зі зйомкою відео. Але з камерою будуть стрибати вже ті, які виконають добре 1-ий стрибок (без грубих помилок), і буде дозволяти час. Оскільки на закріплення камери йде досить часу.

Скажіть будласка скільки буде коштувать  страховий поліс як що купувати безпосередньо перед стрибком на місці?
Щоб знати скільки брати з собою грошей?
Він включений у вартість стрибка. Ніяких додаткових витрат на це ви не несете.

58
Досить часто виникає питання по суті різниці між банджі-джампінгом (bungee jumping) і роуп-джампінгом (rope jumping). Можна почути, що їдуть в Кам’янець-Подільський на банджі, хоча банджі-стрибки не відбуваються в Кам’янці вже досить давно після серйозного інциденту. Насправді їдуть в Кам’янець-Подільський спробувати роуп-стрибки. Але оскільки копіювальний апарат і «ксерокс» в нашого народу тотожні поняття, то стрибок в Кам’янці-Подільському тотожний стрибку з банджі. ...Ну десь так.
Насправді банджі-стрибки та роуп-стрибки мають різну природу появи, по великому рахунку. Банджіджампінг — це модернізований стрибок древніх аборигенних племен, які стрибали з ліанами на острові Пентекост. Мета здійснення таких стрибків для мене до цих пір залишається таємницею. Чи то вони голови/яйця перевіряють на міцність, чи шо? А роупджампінг з’явився в якості «ліків проти страху» відомого альпініста/скелелаза і справжнього супермена Дена Османа (Dan Osman). Випадково він зірвався зі скелі на страхуючому шнурі і зрозумів, що треба лікувати страх зриву. Ден «тєму прасьок» і почав стрибати заради тренування, а там і в задоволення це перейшло. Щоправда цим його життя і закінчилося.
Природа появи цих різновидів стрибків і пояснює основну різницю між банджіджампінгом і роупджампінгом заради відчуття польоту — спорядження (гумовий шнур та альпіністичні шнури), ну і відповідно методи кріплення до людини та забезпечення безпеки.
Оскільки основною метою будь-якого стрибка є отримання моментів відчуття польоту в купі з адреналіном, а людина літати не може і закони Нютона ніхто не відміняв, то і треба якось людину врятувати в кінці падіння. І що ми маємо?
BUNGEEjumping — гумовий джгутовий канат (який складається відповідно з багатьох сотень мініджгутових канатів, які переплітаються таємним чином), який спеціальним спорядженням кріпиться до банджі-стрибуна за його нижні кінцівки, себто ноги. Принцип дії простий — безпечне закінчення польоту і уникнення перетворення вас на відбивну досягається за рахунок досягнення максимального нятягування канату, який розраховується так, щоб ви не досягли землі. Оскільки канат є джгутовий, то сила розтягування в критичній точці перетворюється на силу зтягування (десь так приблизно :D), і канат починає повертатися в нормальний стан, і ви вже навіть летите вгору, немов акселерований горобець з прискоренням сапсана. Ну вгорі також досягаєтсья критична точка зтягування в купі з силами гравітації, і ви знову падаєте вниз, але вже з меншим прискоренням. Кілька таких «туди-сюди, вниз-вгору» і ви вже щасливо зависаєте головою вниз. Ваш політ закінчився. Вам спускають шнурок, ви до нього кріпитесь, і вас повертають у звичний вертикальний стан і піднімають туди звідки ви і стрибнули. Але може бути і інший варіант вашого повернення, який залежить від ландшафту та фантазій/збочень інструктора.
Якщо ви прочитали кілька разів останній абзац, і все-таки не зрозуміли «що? як? чому?», то скажу простіше. До ваших ніг кріплять велику та товсту гумку, ви стрибаєте, гумка розтягується, але так, що ви до землі не дістаєте. І після максимального розтягування починаєте теліпатися на цій же гумці «вгору-вниз, туди-сюди». Ну а там незабаром  вас піднімуть.
ROPEjumping — використовується професійне альпіністичне спорядження (динамічні шнури, карабіни, підвісні системи, ролики, петлі і тому подібне). Зупинка польоту здійснюється за рахунок системи, яка переводить вертикальне падіння стрибуна в горизонтальне динамічне коливання, типу маятника. Якщо рівномірне сповільнення швидкості стрибуна в банджі відбувається за рахунок еластичності гумового джгутового канату, то в роуп-стрибках це здійснюється за рахунок власне переводу стрибка вниз у «гойдання» по горизонталі. М’якість, так званого «ривка», зміни напрямку польоту стрибуна досягається також за рахунок еластичності динамічних шнурів (завдяки яким і здійснюється власне стрибок), розподілу навантаження рівномірно на тіло через підвісну систему в яку одягнутий стрибун (фактично розподіл йде на 5 точок тіла), і до якої (підвісної системи) кріпляться шнури. Насправді варіацій методу здійснення роуп-стрибка може бути досить багато, і все залежить від підходу до здійснення стрибка, оточуючих умов, і знову ж таки фантазій/збочень інструктора/організатора. В більшості випадків повернення роуп-стрибуна на тверду землю здійснюється за рахунок спуску його на ту ж саму землю. Але інколи це неможливо через ландшафт і добрі люди його піднімають туди, звідки він і здійснив стрибок (міст, скеля, будинок, вишки і т.д.).
Для «незайманих» роздумами та фізикою, то іншими словами роуп-стрибок — це велика/висока «тарзанка», або «гойдалка». І головне, щоб погойдатися треба зробити лише крок.
Як банджі так і роуп дає можливість відчути мить польоту та отримати порцію страху. Але роуп це відносно «молодий» вид стаціонарних стрибків «звідкись» вниз. І він набуває все більшої популярності. На відміну від банджі, роупджампінг дає значно більшу можливість любителям політати не піднімаючись в небо. Роуп по своїй суті організації є значно простішим від банджі. Тому він надає свободу у виборі здійснення роуп стрибків: починаючи від мостів висотою у кілька метрів, і закінчуючи норвезькими скелями у кілька сотень метрів (хоча банджі теж не відстає — і з повітряних куль стрибають). Завдяки схемі здійснення роуп стрибка можна навіть акробатичні трюки виконувати в польоті (типу всякі сальто-мортале, аморале-сальто і тому подібну гімнастичну фігню). Ну звичайно теж за певних умов та обмежень. А це банджі-стрибунам і не снилося. Ну і головний плюс роуп стрибків полягає у їх безпеці. Лише роуп може забезпечити максимальну безпеку для стрибуна (це дублювання/страхівка шнура, карабінів, підвісної системи).
Питання «Що безпечніше — роуп, чи банджі?» — це риторичне питання, та можна довго дискутувати про це. Але вважається, що роуп безпечніший за рахунок схеми та принципу здійснення стрибка, та наявності стахувального шнура (системи, карабінів). Але ніколи не потрібно забувати, що «всі ми там будемо!».

59
За основним маршрутом «Львів—Кам’янець-Подільський» (goo.gl/maps/fRIZ) дорога складатиме в середньому 4,5 год, і біля 280 км. На карті маршрут позначений синім кольором. Маршрут пролягає наступним чином: Львів → Золочів → Тернопіль → Теребовля → Чортків (кільцева) → Скала Подільська → Кам’янець-Подільський. Цей же маршрут можна розділити на 2 етапи: 1. Львів → Тернопіль; 2. Тернопіль → Кам’янець-Подільський.
Львів → Тернопіль (через Золочів): жахлива «дорога смерті» для ходової частини автомобіля, дискам, самій гумі, ну і звичайно нервам. Середня швидкість складає біля 40 км, особливо у Львівській обл. У Тернопільській ситуація краща (і вже почали ремонтувати), але всеодно згадуються всі лихослова (колеса не загубите, але потрясе непогано). Єдиний плюс — спати за кермом не захочеться, так само як і пасажирам. Якщо ставитися до цього флегматично, або автомобіль не їде більше 40, або ви на танку — то вам сюди. Найкоротший шлях, але економія у порівнянні з альтернативним — сумнівна та суб’єктивна.
Львів → Тернопіль (альтернативний маршрут через Броди, Мшанець. Траса «Київ—Чоп»): зважаючи на стан основного маршруту, можна полегшити життя та кермування собі поїхавши до Тернополя цим альтернативним маршрутом (на карті позначений жовтим). Єдиний мінус — шлях більший на 60 км. Але якість траси «Київ—Чоп» частково згладжує цей недолік, і дозволяє за рахунок постійної швидкості та економічності їзди трохи зменшити витрати палива по відстані. Але як показала випробувальна поїздка, то до кордону з Тернопільською областю від Бродів (поворот з Київської траси на Мшанець) на цьому альтернативному маршруті той самий пес(Д)ець. І знову постає питання по раціональності власне цього альтернативного маршруту.
Львів → Тернопіль (друга альтернатива шляху, і на мою думку НАЙкращий (!) між цими двома альтернативними маршрутами): Львів — Київська траса (поворот на Золочів за смт Олеськом і перед с. Ясенів. Стоїть вказівник на Золочів.) — Підгірці — Золочів. До Золочева з київської траси через Підгірці дорога досить пристойна.  І навіть приємна: хвойні ліси, РЛС перед/за Золочевом, замок в Підгірцях та костел, і просто гарні краєвиди. При виїзді з Золочева вас чекає кілька моментів з жахливою львівською дорогою (яку латають ямковим методом) до кордону Львівської Рагульщини з Тернопільщиною. Як я вже казав, то дорогу на Тернопіль у Тернопільській області вже майже відремонтували (ямковий ремонт). Єдина неприємна (небезпечна по ямах) ділянка це між двома Озерними. Ну Тернопільська об’їздна — це класика за Шевченком.
Тернопіль → Кам’янець-Подільський (через Чортків): неймовірно цікава дорога з гарними краєвидами з проїздом через «місто гарних дівчат» Теребовля, в якому о будь-якій годині дня і ночі можна побачити зграї нудьгуючих красунь. У більшості дорога нормальної якості, і якби не пости ДАІ та населені пункти, — то сміливо можна було б їхати більше 100. Маршрут пролягає наступним чином: Тернопіль — Теребовля — Чортків (кільцева дорога) — Скала Подільська — Кам’янець-Подільський. Є основні чотири погані ділянки дороги: 1. Біля Чорткова (с.Заводське); 2. Скала Подільська; 3. Оринин (майже перед К-П); 4. Ну і сам К-П з боку траси на Чернівці.
Тернопіль → Кам’янець-Подільський (альтернативний маршрут через Сатанів, Скалат): Коротший від основного на (приблизно) 15 км. Деякі туристи їдуть цим маршрутом. Недоліки: гірша якість дороги, та дуже багато поворотів. Але як не як — коротша.
Можна навіть поїхати через Рогатин (напрямок на І-Франківськ), або і через сам Хмельницький. Можна і напряму через дороги районного значення. Тому вибір за вами.
Важливо! Дотримуйтесь правил дорожнього руху, швидкісного режиму! Потурбуйтесь про свою безпеку та пасажирів (пристібнути паси безпеки), і раціонально плануйте маршрут. (!) Дорога насичена пагорбами, спусками, і закритими поворотами, що унеможливлює інколи виконання обгону попутнього ТЗ. Тому будьте обережні — не порушуйте правила обгону та випередження!
Якщо будете дотримуватися цих порад, то отримаєте задоволення від самої поїздки, оскільки будь-який з цих маршрутів проходить через історичні місця, замки, і просто  місця з гарною природою.

Як добратися в Кам’янець-Подільського потягом/автобусом.
ПОТЯГОМ Зі Львова відправляється о 23:21 потяг №81 Ужгород—Київ. У Хмельницький він прибуває о 03:47. Там ми чекаємо кілька хвилин і сідаємо на потяг №623К Київ—Кам’янець-Подільський, який відправляється о 04:08. В Кам’янець він прибуває о 07:02 (від вокзалу до моста хв 20 пішки).
З Кам’янець-Подільського до Хмельницького:
№204К Кам’янець-Подільський—Київ. Відправлення о 19:05, прибуття у Хмельницький о 23:33.
№624 Кам’янець-Подільський—Одеса (по парних). Відправлення о 20:51, прибуття у Хмельницький о 23:45.
№624Д Кам’янець-Подільський—Київ. Відправлення о 20:51, прибуття у Хмельницький о 23:43.
З Хмельницького до Львова:
№81К Київ—Ужгород. Відправлення о 00:23, прибуття у Львів в 04:24.
№108Ш Одеса—Ужгород. Відправлення о 01:38, прибуття у Львів в 05:57.
№531 Київ—Львів. Відправлення о 01.28, прибуття у Львів в 06:05.
P.S.: Розклад, самі знаєте, може змінюватися. Тому перевіряйте, та слідкуйте за змінами у розкладі. Взагалі з Хмельницького на Львів потягів достатньо. Але необхідно уважно дивитися на періодичність, регулярність (по парних, по непарних, по певних днях, по певних датах, додаткові і т.д.).
АВТОБУСОМ Зі Львова о 08:00 відправляється автобус Львів—Могилів-Подільський. В Кам’янець він прибуває о 13:10 (квиток коштує ~79 грн.).
З Кам’янець-Подільського о 16:05 відправляється автобус Могилів-Подільський—Львів. У Львів прибуває о 22:00 (їде 6 годин через Тернопіль. Квиток коштує ~79 грн.).

Страницы: 1 2 3 [4]